Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Bente - 27 juni 2011 09:08

Inte nog med ett paket även detta paketet i sommarbytet väntade på mig. Även här god choklad, en bok som verkar mycket bra ,garn i en härlig färg och inte minst en jätte fin "påse " som jag tror Annika gjort själv ,underbara färger iden. Tack så jätte mycket.

    Nu när sommaren är tillbaka så är det ju såklart dags för arbete igen ,efter 2 veckors ledighet utan en enda stranddag så ska de nu bli varmt och soligt denna veckan då jag endast är ledig en dag. Typiskt men som tur är har jag mer semester om 4 veckor och då hoppas jag på mycket sol.Har inte stickat så mycket senaste tiden men håller på med en slipover till min man av garn jag köpte på Gotland ,det var faktiskt det enda garnet jag köpte . Duktigt av mig tycker jag. Ska sticka färdigt en sjal till Sticka för livet ,har även en virkad sjal på gång dit sen har jag äntligen börjat på min tröja. Några UFOn ligger och väntar så brist på arbeten är det ju inte.

Av Bente - 27 juni 2011 09:05

Detta härliga paket väntade på mig när jag kom hem från Gotlands semestern. En massa garn och the och inte minst god choklad.Tack så jätte mycket!!

 

Skapa flashcards