Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Bente - 13 juni 2009 10:08

Vilket tråkigt väder vi har haft  ,regnigt ,blåsigt och kallt. Nu ser det ut att bli lite bättre tom lite blå himmel. Har ju iofs varit bra stickväder.

Håller på för fullt att sticka på min kofta som stickas i blandade  bomullsgarner från min garnsamling. Mesta dels ekologiska garner . Vet inte riktigt vad jag tycker om färgerna ,var tvungen att ta med lite blått ,kanske tar jag in någon mer färg också. Har ljusblått ,gult och flera melerade garner att välja på. Det lutar åt att inte ha fler ,är lite orolig för om det räcker. Det blåa är lätt att komplettera ,det räcker nog inte, det är M&K ekobomull så det finns ju. Men de rosa nyanserna är något gammalt garn som inte går att få komplettera. . Koftan verkar lagom än så länge ,kanske lite stor i ringningen men jag ska nog virka kant runt så blir det nog bra.


Skapa flashcards