Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Nytt byte med restgarner

Av Bente - 5 maj 2009 07:42

Ett byte som passar mig perfekt ,ska bli roligt att se vad man får. Har en hel del att välja på till mitt paket ,det tror jag är fler än jag som har...

Jag har fortfarande inte lärt mig hur jag ska lägga in de fina symbolerna för de olika bytena .

Äntligen har vi fått lite regn ,hoppas det inte blir regn i flera veckor nu bara . Vill gärna ha sommaren kvar länge ,länge.Det blir ju mer tid till stickning förståss om det regnar lite.

Håller på med det sista Hemlispaketet men har svårt för att bestämma mig  för vad det ska bli .Det finns ju så mycket att välja på .

 
 
mia

mia

6 maj 2009 20:51

För att lägga in stickameras bilder: högerklicka på den bild du valt, välj spara som och spara den på din dator i en lämplig mapp. Lägg in den på vanligt sätt på din blogg. Hoppas det funkar
kram Mia

http://www.snitsatstickat.blogspot.com

 
Ingen bild

Bente

7 maj 2009 05:37

Tack Mia det fungerade utan problem.

 
Eva

Eva

12 maj 2009 13:04

vist är restgarns bytet en kul ide!
sånt har man ju ,men kan vara kul att få nya istället för de gamla som man kan vara lite less på....Ler !

Ha det gott !

http://urmoderns.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente - 31 oktober 2011 11:47


Tack Lucretia för mitt fina paket . Garn i mina älsklingsfärger ,choklad och te som jag gillar . Ett fint kort som också. Funderar över om det ska bli sockar ,vantar eller sjal av garnet.   ...

Av Bente - 8 oktober 2011 21:00


På väg hem från apoteket där jag handlat medikamenter för att kurera min förkylning, gick jag förbi garnaffären som fått ny ägare. Givetvis var jag tvungen att titta i . I fyndkorgen hittade jag  Teetee elegant för 15 kr. Köpte 4 härvor igrönt ,den e...

Av Bente - 4 oktober 2011 17:08


Den här sjalen stickar jag på nu. Har gjort klart en mössa till dottern men har ingen bild. Stickar även en mössa till en kollegas dotter ,i akrylgarn enlig önskemål men usch vad det gnisslar. Har precis skickat iväg mitt paket till sockgarnsbytet ,h...

Av Bente - 30 augusti 2011 19:25

Kan man verkligen bli det?? Har inte haft någon större inspriation senaste veckorna . Har stickat färdigt de hysteriska sockorna , påbörjat Sitter och kollar mönster och hittar hela tiden saker jag vill göra men inget som klickar helt. Har tom köpt e...

Av Bente - 30 augusti 2011 19:23

http://kamolini.blogspot.com/2011/08/bloggen-2-ar.html?showComment=1314724877571#c2708687569985279534 Gå till kamolinis fina blogg och var med i utlottningen av det härliga höstpaketet. ...

Skapa flashcards