Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Överaskningspaket

Av Bente - 17 september 2008 19:08

Idag när jag kom hem från arbetet låg där ett paket till mig, från min Mix&match vän i det internationella bytet. Vilken överaskning.Där var roliga knappar ,the som inte kom med på bilden ,5 garnnystan i juliga färger,chokladdoppade russin mums,mönster på julsaker och en sticktidning

 
 
mia

mia

18 september 2008 13:06

Får du fortfarande paket??! Vilken lyckans ost du är, grattis.

http://www.snitsatstickat.blogspot.com

 
mia

mia

18 september 2008 18:58

Vet du, Bente, köpa garn (som du rådde mig, som bot mot blä-dagar) det var precis vad jag gjorde och faktiskt; tanken på ett mjukt garn-paket i min brevlåda, gjorde dagen lite mer uthärdlig. Tack för ett gott råd

http://www.snitsatstickat.blogspot.com

 
Kerstin

Kerstin

22 september 2008 12:23

Hej!
Jag har lämnat en kommentar hos Stickamera ang. min gröna arantröja som är med på bild.

Ha en bra dag!
Kerstin

http://www.medsols.se

 
Ingen bild

Bente

22 september 2008 21:12

Tack för det ,det hade varit väldigt trevligt att få tag på det mönstret.

 
Ida

Ida

24 september 2008 07:31

Hej!
Jag hade läst fel på instruktionerna. Läste det som att man INTE fick använda sig av gratis mönster. Men nu när man får det blir det ju genast betydligt lättare =)
Har anmält mig till garnfärgningen och stickmaratonet =) Det skall bli så skoj =)
Kramar

http://kidassticksida.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

24 september 2008 12:32

Hej igen!
Mamma har hittat tidningen hos sig, så jag river ur beskrivningen och skickar till dig.
Du kan väl skicka tillbaka den när du stickat klart. Lämna din adress på min mail: kerstin@medsols.se så jag vet vart jag ska skicka det. Lycka till med tröjan.

Kram Kerstin

http://www.medsols.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente - 31 oktober 2011 11:47


Tack Lucretia för mitt fina paket . Garn i mina älsklingsfärger ,choklad och te som jag gillar . Ett fint kort som också. Funderar över om det ska bli sockar ,vantar eller sjal av garnet.   ...

Av Bente - 8 oktober 2011 21:00


På väg hem från apoteket där jag handlat medikamenter för att kurera min förkylning, gick jag förbi garnaffären som fått ny ägare. Givetvis var jag tvungen att titta i . I fyndkorgen hittade jag  Teetee elegant för 15 kr. Köpte 4 härvor igrönt ,den e...

Av Bente - 4 oktober 2011 17:08


Den här sjalen stickar jag på nu. Har gjort klart en mössa till dottern men har ingen bild. Stickar även en mössa till en kollegas dotter ,i akrylgarn enlig önskemål men usch vad det gnisslar. Har precis skickat iväg mitt paket till sockgarnsbytet ,h...

Av Bente - 30 augusti 2011 19:25

Kan man verkligen bli det?? Har inte haft någon större inspriation senaste veckorna . Har stickat färdigt de hysteriska sockorna , påbörjat Sitter och kollar mönster och hittar hela tiden saker jag vill göra men inget som klickar helt. Har tom köpt e...

Av Bente - 30 augusti 2011 19:23

http://kamolini.blogspot.com/2011/08/bloggen-2-ar.html?showComment=1314724877571#c2708687569985279534 Gå till kamolinis fina blogg och var med i utlottningen av det härliga höstpaketet. ...

Ovido - Quiz & Flashcards