Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Bente - 9 juli 2008 17:00

Om du inte har handlat något och inte vet vad  du ska köpa så har jag ett önskemål . Hoppas du inte tycker det är fel att komma med ett tips, jag blir lika glad för något du själv valt.

Jag behöver 2 nystan  Drops Vivaldi i natur färg nr 06. Har ett garn i natur som jag fick i förra hemlis-omgången och har sett ett mönster som jag tänkte sticka, en sjal som knyts som en halsduk runt axlarna.


Av Bente - 9 juli 2008 16:54

Har ju inte visat garnet jag köpte hos Fröken Garn och böckerna jag beställde från Amazon.Garnet ska bli Back to school slipovern eller Honeycomb från Kitty men det lutar åt den på bilden.

One skein wonder var en kul bok ,kommer definitivt att köpa den andra också. Fitted knits är blandat men överlag bra.Zimmermans almanack är rolig att läsa och en del bra mönster men tråkigt utan färgbilder men den var definitivt värd de knappa 15 kronorna jag gav. Tänkte köpa någon mer bok nu när pundet är lågt .


Ovido - Quiz & Flashcards